»  köszöntő

»  elérhetőségeink
»  foglalkozások rendje

»  érdeklődőknek

Támogassa csapatunk alapítványát adója 1%-ával!

Csapatnapló
2017
Jún. 10-11.
Ravazdi cserkésznapokon Shrek kalandos életébe pillanthattunk be. Együtt métáztunk vele, kézműveskedtünk, célba lőttünk, íjászkodtunk és rengeteget játszottunk. Az tábori mise és az esti tábortűz után sátorban aludtunk. Vasárnap egy tájékozódási versenyen vettünk részt. A csapatból összesen 74-en vettünk részt és 19 látogatónk is volt.
Jún. 2-4.fotók>>
Kenu túráztunk a Szigetközben 12 kószával, roverrel. Napos, meleg, szúnyogos időnk volt. Dunakiliti és Dunasziget között bejártuk a mellékágak nagy részét, küzdöttünk a sodrással és a batrabbak meg is fürödtek több helyen.
Máj. 28.
Hóbagoly őrsi kirándulás volt a Szigetközben, öt cserkész.
Rozsomák biciklis őrsi kirándulás volt a Szigetközben, 10 cserkész
Máj. 21.fotók>>
Vattafarkú nyúl őrsi kirándulás volt az alsó Cuha-szurdokon át az ördög-rétre, 8 cserkész
Máj. 20.fotók>>
Tűzlepke őrsi kirándulás volt Pannonhalmáról Ravazdra, négy cserkész
Máj. 20-21.fotók>>
Kerületi kenu kormányos képzés második alkalmát tartottuk Győrben, 16 jelölttel, 4 kiképzővel. A csapatból 8-an tanultuk a kormányzás különböző technikáit, a kapcsolódó csomókat, vízi szabályzatokat és sok vízi játékot is játszottunk.
Máj. 13.
Jégmadár őrsi túra volt Pannonhalma környékén, esővel és napsütéssel, 12 cserkésszel
Máj. 13.fotók>>
Sarki róka őrsi túra volt a Gerecsében Szártól Tarjánig. Esőben és napsütésben, hat cserkésszel.
Oposszum őrsi túra Écsről Ravazdra, esőben és szikrázó napsütésben, hat cserkésszel.
Máj. 5.fotók>>
Tobzoska őrsi program volt, az eső miatt a csapatotthonban, hat kiscserkésszel
Ápr. 29.fotók>>
Mosómedve őrsi biciklitúra a Hanságban, 7 fővel
Ápr. 17.fotók>>
Kósza-rover locsoláson és az azt követő játékon 13-an vettünk részt.
Ápr. 14.
Városi nagypénteki körmeneten segítettünk, 11-en
Ápr. 13.fotók>>
A Tigris őrs a Gerecsében kirándult a Gerecse 20 túra útvonalán, 4 fővel
Ápr. 9.fotók>>
Téltemető, tavaszköszöntő kiszézésen 65-en vettünk részt. A telet jelképező bábú elégetése és vízbefojtása után métáztunk is.
Ápr. 8.fotók>>
Kerületi kenu kormányos képzés első alkalmát tartottuk Győrben, 18 jelölttel, 5 kiképzővel. A csapatból 8-an tanultuk a kormányzás alaptechnikáit.
Márc. 29.
Péter Gyula bá’ öregcserkésztől a csapat 8 tagja vett végső búcsút.
Márc. 25.fotók>>
Pálffy városismertető versenyünkön 60 cserkész vett részt, és ismerkedett meg alaposan a belváros egy részével. A program a csapatotthonban fejeződött be, az extra energiákat egy közeli játszótéren vezettük le.
Márc. 15.fotók>>
Hadijátékot szerveztünk a Püspökerdőben, 50 cserkésszel. A került három csapata is elfogadta meghívásunkat, így a 350-es csapatból 11, a 387-ből 9, a 66-ból 4 cserkész vett részt.
Márc. 4.fotók>>
Csapatkiránduláson jártunk szép, napos koratavaszi időben a Bakonyban. A Cserkész és kósza korosztály egy tájékozódási gyakorlaton vett részt és kismalacokkal is találkoztak. Közösen jártunk és játszottunk a Likas-kőnél, a Pápalátó-kőnél, és a Kőpince-forrásnál is, 33-an.
Febr. 25.
Kerületi küldöttgyűlésen öt vezető képviselte csapatunkat.
Febr. 24.fotók>>
Regős bált tartottunk a Tulipános iskolában, élő zenével, tánccal, játékkal és 55 cserkésszel.
Febr. 18.fotók>>
A 301. sz. csapat szerevezésében a Vértesben jártunk éjszakai túrán. Jeges, hideg gyalogoltunk 25km-t. A 16 résztvevőből nyolc kósza csapatunkból érkezett.
Febr. 11.fotók>>
A cserkész rajjal a Sokoróban kirándultunk heten. A fagypont körüli szeles időben, eleinte a sárral küzdöttünk, majd a hóesésben gyönyörködtünk.
Országos cserkeszbálon vettünk részt Budapesten, 12 kószával, roverrel
Jan. 29.fotók>>
Farkasokkal a Szavai-csatornán korcsolyatúráztunk hárman. Kisbajcsról indulva, Vámosszabadi érintésével Dunaszeg magasságáig koriztunk 24 km-en át.
Jan. 20-21.fotók>>
Kószákkal a csapatotthonban töltöttük a péntek délután és estét. Játszottunk, beszélgettünk, filmet néztünk, majd másnap Eplénybe mentünk, ahol az Álmos-hegy környékén kirándultunk és szánkóztunk. Pénteken 14, szombaton 9 kószával.
Jan. 8.fotók>>
Kerületi kiscserkész kalóznapon jártunk Szombathelyen. Készültek távcsövek, szemkötők és más kalózos tárgyak, volt kincskeresés, kalózavatás játékok és így tovább. A csapatból 10-en vettünk részt

© 1990-2017 Morajlás Holding.   ::  ® Minden jog fenntartva.   ::  impresszum   ::  design by MorajWeb & WaszilSoft